Roulette

Becci och jag har pratat lite om att ha Halloween fest och det lär vi ha. Jag vet precis vad jag ska klä ut mig till men problemet är ju att jag inte vet vart jag kan få tag på en osexig klänning. Haha, för det enda som finns som inte är gjort för att vara sexigt är för småbarn och visst, ibland kanske jag ser liten ut men inte så liten;)
Ska försöka se om det går att få någon som kan sy upp den för en billig peng. Hur mycket kan det kosta månntro?
Hm.. och om det finns någon bra sömmerska i Motala..
Kommer inte säga vad jag ska klä ut mig till än men vi får se sen om jag får tag på klänning ;)

Var på lasarettet idag, och det gick ju bra så förutom att jag gick omkring med ständigt tårfyllda ögon och när jag pratade med Viktor kunde jag inte ens hålla bort tårarna, jag behövde verkligen prata litegrann, dock inte om just det för det passar sig inte med honom men han är en så bra person som verkligen stöttar och vill att man ska må bra så bara att höra hans röst knäckte det lilla jag hade.
Tittade mig över axeln hela tiden trots att jag visste att han inte skulle gå där, dumt egentligen, såklart.

Åkte hem istället för att åka till jobbet för Becci behövde mig men just nu ligger hon och sover tsm med sin karl så jag har lite freetime. Imorgon blir det första dagen istället och är nervös som bara den. Men det ska nog gå bra:)
Internet är inte lika slött längre nu så nu går det att lyssna på Spotify, så jag är glad.
Damn, kom på nu att jag borde ha ringt till Platen för att se om jag fick lägenheten. Troligast att jag inte fick den men man får hålla tummarna. Ska in på deras sida igen och titta runt nu tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Eliyana

Du måste säga till mig :( jag kommer ju inte få se :((

2009-09-01 @ 17:14:40
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0