Aint no mountain high enough

En sak som slått mig rätt mycket på senaste är hur mycket man påverkas av både f.d. pojkvänner och nuvarande pojkvän, och vänner såklart.
Min första pojkvän tror jag har påverkat mig väldigt mycket då jag inte ens kom över honom på två år cirka, det känns som att jag "tack vare" honom lärde mig att inte flyga ut för mycket i humöret och så då han var ganska svår att handskas med i vissa situationer.
Jag kan även pricka in en del hos andra pojkvänner som man har haft som har hjälpt en väldigt mycket med att fått visa delar av min person att växa inom både förståelse och vänlighet, psykisk acceptans m.m.
Självklart är det så mycket som spelar in men just detta är vad jag har funderat på ett tag. Jag undrar vad dom har haft för negativa effekter på mig, fast jag kan inte komma på något just nu.

Mina vänner ska jag inte ens tala om så himla mycket som dom har hjälpt mig att växa och förmodligen kommer att fortsätta att få mig att växa. Det har skett mycket på tre år men det är alltid just dom tre som har stått mig närmast och jag är så tacksam över att ha fått chansen att umgås med så underbara människor så pass mycket som jag har och jag hoppas att vi alltid kommer hålla kontakten.
Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Jo jag tänkte på det jag med faktiskt. Fast det var ändå filmat så bra. Det jag störde mig lite på var i slutet, hela attacken mot dumbledore. I boken är det mer.. stort eller hur man ska säga. I filmen var det bara "avada kedavra" och så var det slut. Fast det var väl lika bra, annars hade väl filmen blivit för lång. :]



Btw, ursäkta om designen tar lite tid men det var riktigt svårt att få ihop en design med just det temat eftersom det inte finns så många bilder än :|

2009-07-18 @ 18:11:02
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Nej inte jag heller faktiskt, haha. Jag tyckte tiden gick väldigt fort så en extra halvtimme hade ju inte gjort nåt. :D



Jag har gjort två olika designer. Den första innehåller en del av bilderna men när jag laddade upp den så såg den mest rörig ut. Och på den andra så testade jag att göra en lite mer enklare version. Jag vet inte riktigt vilken jag ska välja nu :|

2009-07-18 @ 18:55:37
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0