I'll be your lover too

Sådärja, dagen lider mot sitt slut, i varje fall för min del, är alldeles för trött för att orka med en fullpackad kväll.
Har sovit kanske 4timmar igår och runt 4-5timmar idag så jag hoppas på en underbar lång natts sömn.
Tänkt väldigt mycket på det där med ett eventuellt jobb. Vad som blir då. Stora planer ;)
Så nu tänkte jag måla litegrann, och egentligen tänkte jag också lägga in lite bilder iallafall på datorn men det vart ju inget med för jag hittar inte sladden ^^
Well, nu tänker jag terrorisera Viktor lite tänkte jag så ha en trevlig fredagskväll!


Iih, just ja, nästa vecka ska jag förmodligen ut och plocka blåbär och mor berättade för ett tag sen att vi kommer få hem ca 2st isfolket i månaden framöver. Så lite glad ;)
Dock är mitt ickekunnande om VPN tunnlar jävligt för jag vill kunna skaffa och såklart så har jag gått och gjort mig ovän med den vän som kunde mest om såntdärnt. Smidigt tänkt ^^

Denna kanske är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0