In the land of woman

Kollade nyss färdigt på en så underbart mysig film och har fruktansvärt ont i magen. Okey, där överdrev jag, men nästan så!
Börjar bli nervös för på torsdag så ska jag provjobba och på fredag med. Jag har aldrig jobbat ordentligt, jag är sämst på att ta ansvar över mig själv har jag kommit på.
Jag drömmer nog mest om saker och ting, vad jag vill göra, vad jag ska göra men så blir det aldrig så. Inte alltid är det mitt fel men väldigt ofta så låter jag det bara rinna ut i sanden för att jag inte tar tag i det.
Så får försöka att verkligen ta tag i det nu istället då, jag är ändå 19år gammal, det är på tiden att vara vettig mot sig själv.
Och så är jag sugen på Ben&Jerrys.
Det skulle vara gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0