Maria Mena - Cause and Effect

Maria Mena har alltid varit en person som jag alltid kunnat lyssna på och bara låtit tankarna flöda eller bara få sitta för mig själv och allting blir tyst. Hon har en sån lyckad balans mellan sina låtar och sin röst så man blir förvånad att sådant faktiskt existerar.
Så därför blev jag så besviken på mig själv för att jag missat hennes "nya" album, Cause and Effect, så sitter och lyssnar på det just nu.
Det blev en tvär brytning på dvdn jag tittar på, Magnus Betner, komikern med bra åsikter om än med lite fränt framförande.
Pillade lite i PhotoFiltre som jag btw suger på men det fick bli som det blev.
Är så spänd just nu också då jag förmodligen snart kommer att ändra i bloggen, jag tror verkligen att det kommer bli lyckat som bara den. Ingen press ;)
Hehe ne, det är snälla Emma som gått med på att göra min nya design snäll och duktig som hon är.



Haha och nu när jag ser lite närmare här så ser jag vilka skygglappar jag satte för ögonen samtidigt som jag "arbetade" flitigt.
Nejni, nu blir det Betner igen, det här var inte roligt ! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: man kan ju alltid hoppas men ärligt talat så tror jag inte att det kommer försvinna. i alla fall inte helt. men jag hoppas att jag kommer kunna må bra, en vacker dag. det enda jag kan göra nu är egentligen bara att be om högre dos på medicinen och sen hoppas att det blir bättre :/



btw, jag gjorde en tredje design som blev riktigt bra så du kan skicka inloggningsuppgifter till min mejl så fixar jag dit den! :) [email protected]

2009-07-18 @ 23:53:48
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Jag blev lite smått störd över kommentaren jag fick om att jag har en söt blogg, speciellt som den personen redan sagt det för nån dag sen bara. Jösses.



Inte? Inte någon sorts medicin alls? :o Utan min medicin så vet jag inte vart jag skulle befinna mig. Förmodligen inte alls. Jo, jag går hos en bildterapeut men jag kan inte påstå att det hjälper direkt. Men samtidigt orkar jag inte byta eftersom jag bytt kurator och psykologer 3 gånger tidigare. Så det känns rätt meningslöst :/

2009-07-19 @ 00:36:03
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0