Rock & Roll

Sedärja, de två senaste dagarna har varit hemifrån så ja, uppdatering nu då.
I måndags skulle jag, Mickis och Rebecca glo film men det slutade med vilt partajande med både dom två och Mickis storasyster + vän. Så ingen film där heller. Däremot en del badande i poolar och en lång stund utomhus på kvällen då vi mest strövande omkring. Hah, var längsen jag hade så kul.
Och morgonen därpå, alltså igårmorse, då rök iprincip det mesta av mina principer, både ägg och majonäs åts och mjölk dracks. Men ibland får man ! ;)
Drog hem senare på eftermiddagen och på kvällen vart det hem till Viktor. Myspys.
Och nu sitter man hemma och ska bara ta det lugnt, funderar på att börja lägga upp en planering på min bok som jag planerat på att göra ett tag. Har dock en massa olika idéer men men, det går att skriva mer än en bok, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0