Butterfly fly away

Det här suger, vill ha imorgon nu.
Gottis smörgåstårta, Hoppas jag verkligen!, och umgänge med de bästa. Kan ju inte bli bättre.
Men fortfarande så är det särfredag och jag blir bara på sämre humör ju längre tid som går. Tur är det ju då att det snart är 10 och tiden fortsätter att gå och jag hör Billie Ray och Miley Cyrus. Härliga tider ^^
Vill gärna se nya Hannah Montana filmen faktiskt, den verkar så härlig. Och barnslig. Men det är smällar man får ta ;)
Uschan ja, uttråkad.
Kanske lite Alice in Wonderland snart?
Positivt lagd än så länge, den verkar jättebra ! Dock är lite för mycket flashbacks från filmen skrämmande men det fungerar.

Haha, det blir bara värre och värre så snart yrar jag väl runt om allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Eliyana

Jag hoppas också att den är god. Men till och med pappa tyckte att den såg jättegod ut så ;)

2009-08-07 @ 23:47:21
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0