Little black book

Många verkar få för sig att allting är svart och vitt. Det finns inget mellanting.
Det kan nog stämma om man är en individ utan känslor och tankar eller överhuvudtaget ett hjärta.
Jag hade en hel grej att skriva men som vanligt så kom det bort direkt. Jag klarar inte av att hålla kvar saker i huvudet längre, det flyr mig. Istället fylls jag med nya tankar direkt på de gamla så nu förtiden känns det nästan alltid som att mitt huvud ska explodera.
Det är en hemsk känsla och jag trodde på allvar att det bara var ett talesätt. Men uppenbarligen inte.

Well, har haft en trevlig dag idag iallafall, fått träffa Ida och det var så skönt att få komma ut och träffa henne. Vi vandrade omkring och pratade.
Ångrade valet att inte ta med badkläder då det visade sig att det faktiskt skulle bli fint väder, men nästa gång :)
Imorgon har jag inget att göra men på torsdag jobbar jag igen, äntligen, vill verkligen det.
På fredag har jag för mig att jag skulle göra något men jag kan inte minnas vad..
Lördagen blir det iallafall jobb träff som skulle bli till grillfest och som jag är så förbannat ledsen över att jag kommer att missa, men jag får spendera kvällen ihop med mina favoritpersoner i världen så det får helt enkelt duga ;)

Det jag skulle komma fram till minns jag inte riktigt men iallafall, i ena stunden känner jag något och i andra inget.
Det är väl som det brukar vara.

Kommentarer
Postat av: Eliyana

Bättre att vara hos mig. Jag menar, på grillfesten är ju inte jag!!



Hoppas att huvudet slutar mucka snart <3

Me miss you.

2009-08-05 @ 01:20:35
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0