Long way home

Haha humöret svängde efter gårdagens glädjeyra, som vanligt. Ibland tror jag verkligen att det aldrig kommer att försvinna, det här svängandet. Well, jag har ju aldrig tråkigt i mitt eget huvud iallafall. Haha!
Mår bra igen dock, ska hem snart igen efter en helg här hos mor.
Måste förbereda mig mentalt för tisdagen då jag ska börja ringa runt till myndigheter och springa omkring och lämna personliga brev. Härligt härligt, håller tummarna för att jag får jobb!

Det är inte klokt hur lätt jag blir förtjust i folk heller, men än en gång, detta får vi se hur det blir. Haha, nästan pinsamt.
Funderar på att titta på Into the wild lite mer nu men kaaanske ska läsa bok istället.
Får se.

Kommentarer
Postat av: Linda

Som jag skrev till Ida: Om ni har lust att fika eller något någon dag är jag på. Jag saknar er.

<3

2009-08-23 @ 14:48:23
URL: http://terrorbalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0