One more

Mår lite bättre nu, förmodligen för att jag har jobbat och faktiskt fått komma ur mig själv litegrann så det har varit skönt. Måste iochförsig ändå lösa upp mina egna knutar i och med att någon gång måste jag ju faktiskt kunna vara ensam och sysslolös utan att bryta ihop totalt. Så jag håller tummarna ;)
Kom litegrann New moon stuff men allvarligt, så mycket som jag längtar är det konstigt att jag inte sitter klistrad vid dom bloggarna och dom hemsidorna som finns, jag är helt såld. Lovin' it, hela Twilight sagan.
Just ja, Ida! Påminn mig om att jag ska ha med mig den svenska boken 1+2 till dig på lördag så får du dom!

Imorgon ska man förhoppningsvis iväg och bada med Viktor och är det fint väder kanske vi kan åka ut med dom därna paddelgrejerna? Haha får fråga honom ikväll när han kommer och hämtar mig :)
Har suttit och lekt med en ny liten foto grej som jag har på datorn och det är fasen kul. Förvisso suger jag men det gör jag ju ändå på det mesta så jag börjar vänja mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0