Stranger

If i'm a bad person, you don't like me
Well, i guess i'll make my own way
It's a circle A mean cycle I can't excite you anymore
Where's your gavel?
Your jury?
What's my offense this time?
You're not a judge, but if you're gonna judge me
Well sentence me to another life.

Don't wanna hear your sad songs
I don't wanna feel your pain
When you swear it's all my fault
Cause you know
We're not the same
We're not the same
Oh, we're not the same

Yeah, the friends who stuck together
We wrote our names in blood
But I guess you can't accept that the change
Is good
It's good
It's good

Well, you treat me just like another stranger
It's nice to meet you sir
I guess I'll go
I best be on my way out

Kommentarer
Postat av: B. Maj

Hej,



Maste bara saega att detta aer nog den mest mystiska/underliga blogg jag sett.. Ok, jag tittar inte mycket pa bloggar maste jag erkanna, och desto mindre kommenterar jag dem (sa du kan kaenna dig speciell och utvald)..



Jag forstar orden jag laeser pa din sida, men jag lyckas inte se nagot sammanhang eller alls forsta vad du pratar om. Jag har kommit fram till att det beror pa nagot av foljande:



1) Denna sida ar genererad av en dator som slumpar fram meningar, men lyckas oftast inte gora meningsfulla sadana.



2) Du ar helt enkelt inte saerskilt duktig pa at skriva/uttrycka dig.



3) Du skriver pa ett hemligt kodsprak som bara invigda agenter kan forsta. Hemsidan ar alltsa till for att formedla hemliga informationer till agenter.



Om fallet ar som det senare forslaget antyder sa undrar jag om jag ocksa kan fa bli agent, sa jag kan forsta innehallet pa sidan?



Jag kunde tyvarr ej anvanda svenska bokstaver nar skiva detta. Ar namligen for tillfallet i Shanghai. Har inte sett tangentbord haer med de naemnda tecknen.



Vaenligen,

-b

2009-08-20 @ 16:20:46
Postat av: Ida

HAHA, har jag fått tillbaka tröjan så har jag supit bort den då, precis som jag var nära på att göra med min svarta tröja som jag lämnade på brygget när jag gick till Harrys. Jaja, då har jag väl gjort det då... :P



Rensar den nog imorgon, tror det lär va brist på nåt att göra så kanske, eller så blir det av i veckan. HEhe :)

2009-08-22 @ 12:05:34
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0