The magnificent seven

Vad nervös jag blev, skulle inte jobba idag och chefen ringde ändå. Som tur var var det inte att jag hade glömt någon dag utan det var ett problem som redan hade lösts.
Sitter och tittar på Supernatural, jättebra serie, men den skulle säkert vara ännu bättre om jag hade den på datorn och inte var tvungen att titta ett avsnitt åt gången och sedan vänta 1timme^^
Well, stannade upp på säsongavslutningen i säsong 2 så börjar fresh nu, typ ^^
Dock har jag sett en del som kommer hända men en del har jag glömt och en del bryr jag mig inte om. Vad spelar det för roll? :)


Igår behövde jag inte ens somna för att börja drömma, det är hemskt, för det går knappt att putta undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0