such a waste of a young heart

Snöstorm ute, eller ja, mer bara snö som faller och lite vindar, men fortfarande.
Idag ryker "lockarna". Vet inte hur kort det blir men vi får se. Än så länge är jag inte nervös men sånt kan ju komma när man väl sätter sig.
Tvättat sen 7 imorse, inte det roligaste men har iallafall varit effektiv.
Sitter och tänker på New Moon, vill ha filmen. Och så hittade jag Twilight med kommentarer idag och köpsuget slog på för fullt. Men nej, inte det inte. Synd nog. Får se efter jul om man har pengar ^^
Senare blir det pulka, hoppas det inte är runt tiden jag ska iväg och klippas för har väntat på det för länge men pulka vore roligt. Speciellt för vovven som jag vaktar, lilla Milda. Som aldrig slutar pussas, speciellt inte när du är blöt, räkna med att bli avtorkad om fötterna!
Nej nu ska jag klä mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0