We're already gone

Ska jobba torsdag & fredag, ser så mycket fram emot det och håller verkligen tummarna att jag får fortsätta och att chefen slänger jobb på mig ;)
Och imorgon ska jag få träffa Becca, det ser jag definitivt fram emot, det ska bli jättetrevligt.
Som det är nu så verkar det som att jag ska spendera dagen hemma så ska försöka leta upp någon film man vill se, sen ska jag be mor att få åka till affären, måste inhandla en del saker.
Ni skulle se henne nu, tokan har ju rakat av sig håret.
Fast nu kommer det ju iallafall växa ut fint och det tar ju inte så förjäkla lång tid på sig iallafall så det blir nog bra :)
Min lillasyster tittar just nu på Harry Potter och hemligheternas kammare, försökte titta med henne men det funkade inte, blir så alltför rastlös. Men bra är den, och böckerna med!
Kanske ska spana lite på cdon nu.. haha, shoppingtokig kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0