You can't help that. We're all mad here. I'm mad. You're mad.

Åh jag blir tokig! Som att jag inte skulle upp tillräckligt tidigt idag vid 07.50 så vaknar jag ca 3 timmar innan. Vad fan är det liksom ^^
Så har jag irriterat mig hela morgonen på dumma jävla grejer.
Och är nervös för att det kanske inte är urinvägsinfektion.
Och är kissnödig, igen.
Och trött.
Well, idag blir det Ida efter brinken och så efter det kaanske det skulle bli Ödeshögs marknad. Tänkte att hey, då kanske vi kan träffa Linda. Sen kom vi på att nej, hon bor ju i Mjölby ja. Haha, sämst ^^
Snart kanske man har jobb också. Ska förhoppningsvis provjobba nästnästa vecka och jag är galet pepp, vad jag ska städa!
Får väl försöka vila lite till och spela lite mobil spel till.
Hoppas alla andra sover just nu iallafall !

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jag ska ju dit?

2009-07-23 @ 11:54:38
URL: http://terrorbalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0