fighting ends in forgiveness

Mums, ibland går det riktigt bra att laga mat. Dock är nackdelen illamående och brännande mun, den kanske vart liite stark då;)
Nu FEM timmar kvar tills den underbara filmen ska ses! Den ni.

Sitter och funderar som vanligt och kan inte sluta klura på världens under, om någon skapat eller inte. Det känns ibland som att det finns någon/något där men jag vet ärligt talat inte vad. Och bibeln sög för det fick mig bara att tappa den lilla tro som kunde finnas där, det är ju så mycket som handlar om skit rent ut sagt, varför skulle gud, han som har skapat oss göra oss illa? Jag kan inte tro på delar av det, alls, inte tolkning heller för då går man för långt ifrån bibeln.
Så.. istället för att klura sönder mig får jag titta på Jared Padalecki a.k.a Sammy Winchester som Lucifer.
Iallafall för 2-3min;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0