ive seen the dark side of the moon

Förvisso skriver jag i princip ingenting i bloggen längre, men det är alltid kul med ny design, jättefin!

Jag har inte haft något att skriva på länge. Egentligen har jag ingenting att skriva nu heller men ja.. man gör vad man kan;)
Jag börjar hoppas, hoppas så fruktansvärt mycket på att jag ska få börja skolan igen. Frågan är ju bara när det blir och vart det blir. Förhoppningsvis i Januari och i Göteborg. Holding my fingers crossed!

Har precis börjat kolla på the vampire diaries, jag har varit så besviken så länge att dom inte ens kunde göra valet av skådespelare rätt, inte ens en hårfärg rätt men jag försöker verkligen att se det som att dom bara utgår från böckerna, inte mer än det. Och visst gör dom ett bra jobb. Tycker jag än så länge. Men lite besviken är jag, det är så mycket annorlunda. Synd att dom inte väljer att göra film av det istället, efter Twilight så tror jag att dom filmerna hade kunnat bli så underbara med tanke på hur många det förmodligen skulle vara som skulle vilja vara med i produktionen.

Och på tal om Twilight, YAY! Lördag är det dags för mig att se New Moon. Jag har längtat och längtat sen direkt efter första filmen och jag är redan så ledsen att man kommer att få vänta tills nästa år efter nästa film men dom är så underbara, älskar skådespelarna, storyn, jag älskar allt med det och det som är så bra är att det är så många som känner samma sak som jag gör för det, jag blir glad över att veta att andra får känna samma underbara känsla för dessa filmer och böcker, för den är underbar. Truly.

Och där har jag bara babblat iväg, nödvändigt babbel ;)
Nae, nu ska jag fortsätta titta på TVD, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0