just don't let me fall asleep feeling empty again

Nyvaken och på mycket bättre humör än jag var igår, sista tiden igårkväll ville jag bara lägga mig i ett hörn och tyna bort. Helst ifrån min katt. Hon är underbar men fyfan, igår dampade hon loss galet och jag orkade inte, mensvärkig och allt.
Spelade slut på machinarium igår också, det var ett mysigt spel. Men nu har jag inget att spela längre, det var dumt.
Vill du prova på demoversionen tycker jag att du ska trycka här.

Now, idag.. vad blir det idag?
Som vanligt, glo på film eller läsa litegrann..Nej! Det blir resten av The vampire diaries, underbart att jag har några kvar.
Vill egentligen till biblioteket men jag är lat, yes i am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0