New divide

Oh my! Om 16 dagar kommer Alan hit och jag är så sjukt nervös så jag vet inte vad. Han stannar här i ... 3dagar?
Haha jag minns inte, ska höra med honom ikväll.
Så jag är gladflicka ;)

Som det är nu så måste jag även klä mig för vi ska iväg och storhandla och när vi kommer hem MÅSTE jag diska. Damn.
Har haft trevligt senaste dagarna och mår ytterst bra, så fort något litet kommer upp så tränger jag undan det som den duktiga flickan jag är och nu börjar jag även VILJA kommer över det. Det ville jag inte förut. Mouhaha.
Och nu ska jag försöka lösa min mini-rubiks kub och lyssna på Transformers soundtrack.
Ha't gött! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande ! :)

2009-09-05 @ 17:10:05
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe jo jag förstår att du är jätte glad ;)

Glad jag är för din skull att du får träffa han i allafall, om bara 2 veckor cirka ;) hehe :)

2009-09-05 @ 20:37:48
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0