Aj.

Det kommer tillbaka som en smäll på käften och jag saknar dig så jävla mycket just nu.
Hjärtat blöder men det är så svårt att glömma dig. Jag trodde jag hade gjort det men tydligen inte.
Du var det finaste jag hade och du slängde det i huvudet på mig. Och jag vet att det inte funkar, du känner inget, du är med någon annan och du pratar inte ens med mig, men det gör ont.


Helvete. Nu ska jag bada och ta det lugnt med min bok.
Hoppas folk har en bra söndag ^^




Dom är uppe på taken
alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann

Och alla bara pratar
"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0