Dream

Haha lyssnar sönder låten, satte ju tillochmed på den hos Sandra, värsta party låten ;)
Hemma nu iallafall och väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka iväg med Viktor och paddla. Håller tummarna på att vädret håller i sig och sen ska vi ha kul! :)




Well, lite småtrött nu och äcklig i munnen så funderar på att borsta tänderna och sen gå och lägga mig ett litet tag.
Även om saker och ting blev som det blev igår och jag och Viktor bestämde mig för att det inte funkade som par så har det varit en så bra helg just nu.
Jag är väldigt sentimal just nu och känner verkligen hur jag älskar mina vänner så förbannat mycket. Och däri ingår även Viktor. Så saker och ting löser sig alltid. Bra där :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan vara jävla söt :)



Jag ska försöka att inte köra ihjäl mig, jag vart livrädd och jag har drömt om det hela natten. Ush :/ Så jävla otäckt var det

2009-08-09 @ 12:08:41
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0