Fly away

Haha var sååå nära på att skriva ett deppigt inlägg, som vanligt va, men jag orkar inte. Sitter hos Sandra och de flesta sover, jäkla nötterna snodde mitt täcke. Trött är jag med, vill att klockan ska gå fort för det finns en buss vid 10.20 och jag håller tummarna för att baksmällan inte kommer innan dess, helst inte alls.
Asgött ikväll, lite småledsen än för att personalfesten var idag och jag missade den men det var sjukt kul som det var, yey ;)
Sådär, nu får vi se vad jag gör, kanske tränger ihop mig med Sonny på madrassen, men han ligger ju tvärsöver :P

Vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Ida

tänkte ta med dig hem till mig, när jag verkligen insåg att du verkligen inte ville vara kvar där själv. Själv lär du inte blivit till slut märker jag, men ändå.



Men jag visste inte hur du skulle kunna komma hem, och det var problemet. Hade det gått på ett smidigt sätt hade jag tagit med dig hem direkt, och du kanske hade sluppit det du skrev i smset inatt och du hade kanske kunnat sova.



Älskar dig! <3

2009-08-09 @ 10:18:46
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0