Fotobok


Vaknade, gick upp, blev jätteglad för nu jäklar ska jag få mig en fotobok!
Speciellt jätteglad blev jag för att jag redan vet vad jag ska göra med den, det ska bli en present till min mor och hennes sambo, det är deras enda barn tillsammans som ska bli föremålet för intresset och jag tänkte att det skulle bli perfekt.
Kollar man på hemsidan så ser det ju jättefint ut och jag ser framemot när jag får leka och pyssla, det blir nog jättefint tror jag!
Det enda man behöver göra är att tipsa och så vips så kanske du med får en så fin sak, du kan ju göra det om vad som helst, det är ju bara fantasin som sätter dina gränser.

Så gå in och titta och skriv kanske en egen intresse anmälan, eller bara rentav köp en, det är den ju definitivt värd.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo men jag kom ju fram till det när jag vände på det hela och tänkte på hur jag själv skulle vilja att min vän gjorde. Dessutom kan ja ju inte hålla käften om saker och ting, särskilt inte sånt som skulle tära på mig som det där så jag skulle berätta.

HAH! Särskilt till dig, dig om någon säger jag nog allting till ^^

2009-08-25 @ 09:08:51
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0