Son of the staves of time

Sådär ja, nu har jag lite andrum.
Igår var jag som sagt ute och paddlade och hade en underbar dag/kväll. Förrutom en incident som har medfört att jag förmodligen flyttar iväg ett tag imorgon hemifrån. Mor vet inget än men ska prata med henne om det senare. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.
Well oavsett vilket, idag har jag jobbat tokigt snabbt så var färdig redan vid 1 när vi skulle vara färdiga vid 3. Förvisso så tog vi inte den där lilla pausen vi kunde göra men det behöver ju inte nämnas ;)
Egentligen skulle jag hem till Nina idag men det funkade inte så stannar hemma och packar litegrann. Vad tar man med sig liksom? Well, får kolla runt. Kommer nog bo i Charlottenborg ett par månader tills jag vet vad jag ska göra. Ska prata med chefen om det också iochmed att detta medför att jag inte har så nära till körkort längre. Lite surt men jag hoppas att det går iallafall, jag har ju busskort då så det borde fungera.
Gah! Det är mycket nu. Vill ju egentligen skaffa eget men allvarligt.. jag vet inte om det finns möjlighet till det just nu. Och det blir nog mysigt att bo med Becci och hennes syster.
Det mesta är ganska så kaotiskt just nu men det kommer att ordna sig, jag vet det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in mysigt.devote.se så finns det en förklaring i ett inlägg där :)

2009-08-10 @ 20:06:36
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0