God morgon !

Två nätter i rad som jag sovit jätteoroligt och det är fruktansvärt jobbigt att vakna upp vid 9.00. Dock blev det bättre när jag gick upp och såg vädret, så jättemysigt grått.
Vill ha lite höst nu.
Måste söka jobb nu också kom jag på förut så funderar på att skriva ett personligt brev. För CV känns lite överdrivet hurtigt då jag inte ens har jobbat mer än en helg i hela mitt liv innan.
Och det är inte för att jag inte har velat utan mer för att.. ja, det har varit skolan och jobb har inte känts sådär överallvarligt.
Men nu är det ju ett måste.
Funderar på Östenssons till hösten^^ Då lär dom ju ha något, jag menar så många som förmodligen går tillbaka till skolan m.m. för dom har ju många sommararbetare. Well, vi får se.


Vad tycks om min nya design då?
Jättefin eller hur! :)
Är verkligen jättenöjd!

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

sv: jag upplever mer att olivoljan går in i hårstråna och gör håret mindre torrt. Känns inte som det kapslar in håret som tex. silikoner/serum gör.Men hur det ligger till på kemisk nivå vet jag faktiskt inte. Du får pröva själv! :)

2009-07-19 @ 10:51:41
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0