BULLSHIT!

Hittar en lägenhet, ska försöka få den och vart ligger den?
Jo i samma trapp som mitt ex bor i. Så jävla typiskt. Eller ska jag säga bägge två.. haha det är ju sjukt!
Nu blir det ingen lägenhet i charlottenborg tydligen, fan vad ledsen jag vart nu, trodde ju att han bodde i 11:an så då skulle det inte göra något men nej, 13. ÅÅH!
Dagen förstörd.


-

Haha lite överdramatisk, nej, dagen är inte förstörd, allt är ok. Jag ska fortsätta tänka men helst hade jag velat höra med honom. Fast det skulle kännas konstigt. Damn, jag vet inte hur jag ska göra, vill ju inte flytta härifrån. Får se om den på Ekön är värt det, den är ändå dyrare.
Dumt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: oki doki

2009-09-14 @ 13:47:27
URL: http://beccaabus.blogg.se/
Postat av: Jeanette



Oh! Vilken fin Board du har! :)

2009-09-14 @ 16:09:53
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0